Betalings- og annulleringsbetingelser
Hotel Papirfabrikken følger HORESTAs almindelige afbestillingsbetingelser for større grupper, arrangementer og selskaber. Læs yderligere information om vores betalings- og annulleringsbetingelser nedenfor.
Depositum & Betaling
- Ved reservation af lokaler til private selskaber opkræver Hotel Papirfabrikken et depositum på 5.000,- kr.
- 2. rate på 50 % af det samlede beløb bliver opkrævet en måned før arrangementet.
- Restbeløbet forfalder til betaling 8 dage efter fakturadato, hvorefter der pålægges en rente på 2 % pr. påbegyndt måned.
Tidsplan for selskaber
- Ved lokalets reservation: Betaling af depositum.
- 1-2 måneder før arrangementet: Møde for at fastlægge menu og detaljer. Her skal gæstelisten være klar.
- 1 måned før: Betaling af 2. rate.
- 10 dage før: Vi modtager navneliste til fordeling af værelser, medmindre gæster bestiller selv.
- 5 dage før: Vi modtager endeligt antal deltagere.
- Senest 8 dage efter: Den sidste rate bliver betalt.
Annulleringsbetingelser (1/4)
Vi følger HORESTAs 60-dageregel (§15 bilag 1C) ved afbestilling eller reduktion.
- Op til 60 dage før ankomst kan kunden afbestille reservationen uden omkostninger.
- Mellem 60 og 40 dage før ankomst kan op til 50 % af det bestilte arrangement afbestilles.
Annulleringsbetingelser (2/4)
- Mellem 40 og 20 dage før ankomst kan kunden afbestille op til 25 % af det bestilte arrangement uden gebyr.
- Mellem 20 og 10 dage før ankomst kan op til 10 % af det bestilte arrangement afbestilles.
- Mellem 10 og 5 dage før ankomst kan op til 5 % af det bestilte arrangement afbestilles.
Annulleringsbetingelser (3/4)
- Ved senere afbestilling har Radisson Blu Hotel Papirfabrikken ret til en erstatning, der svarer til ¾ af prisen på de afbestilte hotelydelser i det endeligt bestilte arrangement, dog minimum et beløb svarende til fuld pris i det højeste belagte døgn.
Annulleringsbetingelser (4/4)
- Enhver ændring i reservationer og afbestillinger skal kunden meddele skriftligt til Radisson Blu Hotel Papirfabrikken.
- Ved no-show, forsinket ankomst eller for tidlig afrejse har hotellet ret til erstatning svarende til fuld pris.
- Ønsker kunden at reducere et arrangement med mere end 30 % af de aftalte tjenester, forbeholder vi os retten til at justere priserne angivet i aftalen.